Nu är det inte länge kvar…….

_DSC0012-005

Alltså nu känns det som att det närmar sig med stormsteg Ledsen

_DSC0022-003

Det har varit en helt underbar tid att få ha små “frallevalpar”

_DSC0025-005

Dom är fullkomligt ljuvliga & jag älskar varenda en Ler

_DSC0027-005

Men nu är det dags att lämna den här tiden bakom oss snart ,för på Lördag kommer dom första valpköparna & hämtar hem sina små hjärtegryn……

_DSC0028-005

Det känns sorgligt & lite skönt på samma gång….

_DSC0029-003

Kanske vi måste sätta ut nån annons på lilla Alicia…….& lillAlvin

_DSC0030-002

_DSC0037-003

Och Alvin är också fortfarande osåld…….

_DSC0039-002

_DSC0042-004

Han har ett så “talande” ansikte eftersom att man ser alla rynkor så tydligt då han rynkar eller “lyfter” på ögonbrynen Blinkar

_DSC0052-004

SÖÖÖÖÖT !!!!

_DSC0058-002

_DSC0067-001

Fina Alicia Ler

Och som avslutning på detta inlägg så kan jag tala om att min älskling nu har varit magsjuk i sex dagar & det verkar INTE ge sig………& jag misstänker att om det inte vänder nu så måste han nog läggas in för dropp ,så att vätskenivån kommer i balans……..stackarn Ledsen……..ja är det inte lungkollaps……så är det århundradets värsta magsjuka…..& med det säger jag God natt & sov gott alla fina.

KRAM

Kommentarer

Unknown sa…
Oj vad tråkigt att Tobias är sjuk:(
Hoppas han blir frisk snart igen!

Kram på er!

Vi ses på lördag!
/Alice
Doktor Glas sa…
ja magsjuk i nästan en vecka. då måste han nog uppsöka läkare. för det låter inte alls kul. hoppas han blir kry snart!!

och dina småfrallor, dom är ljuvliga allihopa, även om alicia, men den söta pricken är min favvis :)

jag förstår att det blir lite skönt att bli av med dom ändå, haha, det måste ju har varit ett heltidsjobb å ta hand om småbusarna. och lotta är ju såååå söt där hon står med bollen i munnen på bilderna. så gör laika också när hon har hundbesök, tar leksakerna, släpper dom inte. och släpper hon dom, blir det KRIG, småguliisarna, våra frallor! :)
De är verkligen helt underbara, de små!!
Förstår att det måste kännas konstigt att de ska flytta hemifrån nu. Men de får det nog jättebra i sina nya hem också.
Jag kommer dock sakna att få titta på dem på bloggen!

Stort lycka till!

PS. ett "krya på dig" till sjuklingen. Hoppas på bra hjälp. DS
Joanna och Charlie sa…
De är små krambjörnar hela bunten. Älskar Alvin.

Hoppas Tobias snart får bli frisk. Vilken himla otur ni haft med sjukdomar.

Kramar // Joanna
Pernilla sa…
Hej Kicki! Hur når man dig via mail? :)
Mvh Pernilla
Krya på sig till din " gubbe"
De små valptrollen är så söta på bild.
Varmaste kramen ♥
kicki sa…
Pernilla min mailadr.är:carinamorin@hotmail.com

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå