Nog är han som gullig ändå






Nog är han som gullig ändå min kärlek,vi pratade i går om hur jobbigt det är att vara liksom inlåsta och hänvisade till varandra vecka efter vecka,man börjar hitta fel hos varandra som man säkert inte annars skulle ha gjort.Så jag tog bladet från munnen och började tala om hur jag önskar att han hade varit,naturligtvis går han i försvar, men jag sa det är ingen kritik mot den du är,det är bara ett önskemål om vad jag skulle vilja lägga till, och jag vet att det finns en hel del att önska då det gäller mig, jag är långt ifrån fullkomlig varken som person eller partner.Men vi tog samtalet i lugn och ro,för är det något vi har gott om så är det tid, vi lyssnade på varandra och försökte att inte ta det som kritik utan uppmuntran, Jag vill ha mer vardagskärlek och bekräftelse på att jag är älskad inget som kostar nåt annat än lite uppmärksamhet......på kvällen i går var han jättegullig och i morse kom gullisen med kaffe och fika på sängen 🙏🏻♥️Tänk vad man kommer långt med vänlighet,att framföra en önskan i vänlighet i stället för att kräva något i ilska och anklagande//kram♥️♥️♥️






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪