Påskbukett

Jag sitter i bilen och väntar på kärleken och han är inne på Ica och handlar och när han kommer in i bilen spritar han händerna.
Det har blivit en rutin och idag har han köpt en bukett blommor raringen och jag blir så glad, för det är inte någon vana och då blir man ju extra lycklig ♥️🌹sen lagade vi mat och tro det eller ej, men kan någon fixa den godaste oxfilén så är det han.
Man får göra det bästa av situationen då man är inlåst,för det är ju så det känns nu Gud vad jag längtar ut bland folk, gå i affärer ,gå på möten ,hälsa på mina barn och barnbarn,mamma och pappa, svärfar och svärmor och många andra,ja men ni fattar.
Men tack och lov för mina hundar 🐾i dag lyckades jag få några bilder på dom när dom busar och ja ungefär så här ser det ut Dantte syns knappt under Rubens jätte hydda 🥰och dom har så roligt tillsammans och Ruben är så rädd om Dantte.
Det är ett nöje att iaktta dom
Gullungarna.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå