Vad vore jag

Ja det tänker jag ofta♥️🐾vad vore livet utan dom här små älsklingarna,dom är så livsbejakande och fulla i humor och kärlek, jag är aldrig ensam och dom säger aldrig att jag har gjort någonting fel frågar aldrig var jag har varit eller varför jag är så sen.Nej en ren och sann kärlek möter en i dörren varje gång man har varit borta en stund om än bara en liten stund.Och i ärlighetens namn denna isolering håller på att göra mig vansinnig och min läkare har gett mig strikta order om att jag måste hålla mig i karantän och jag är inne i en period nu då jag inte mår så bra,min depression sänker mig bara åt fel håll och det blir inte bättre av att FK bråkar med mig,det gör mig ångest laddad då jag inte vet om jag kan förvänta mig att kunna betala min hyra och ha pengar till mat,medicin och övriga räkningar.Men tack för att jag har mina hundar och mina få men sanna vänner.Och min kärlek 😍 men då vi är tvingade att bara vara med varandra så kan jag känna att det blir lite mycket mellan varven.Inget illa ment min älskade,,men Ruben och Dantte bli aldrig för mycket.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå