God morgon

Men VILKEN VACKER spegelbild......bara måste få pussa på den.....
Puss&Kram Lotta

Kommentarer

Märta sa…
-Jag tycker du är fin Lotta!! :-))
Hoppas du får en skön helg med familjen!
Önskar jag och min flock! /Märta
Lotta sa…
Vet du Märta jag tycker DU är Jättesööt......och Petrus med....
Kramar till er..
Hej syster!
Jag antar att ni inte kommer nästa helg, eftersom du inte har hört av dig. Men det gör absolut ingenting, vi har haft så mycket gäster denna sommar... pust.. har aldrig haft så mycket folk hos oss. Är helt slut på all tvätt av sängkläder osv... Jag har så jobbigt med ryggvärk, ljumskbråck och åderbråck... har änligen blivit sjukskriven. Men jag mår även bra stundtals, speciellt när jag går på loppis :) mitt nya intresse.

Saknar er! Kram Carro.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå