Surströmming........


Mmmmmmmmmmmm va hjärtinnerligt gott.............här sitter vi och njuuuter mamma och jag.............jo jag blev bjuden på middag ......gräsänka som jag ju är i helgen..........så det passade ju ypperligt.............och till efterrätt blev det vinbärspaj med vaniljsås........God mat och trevligt sällskap.....Vad mer kan man begära.Mattes prinsessor fick stanna hemma för att nu är Elsa hos mormor och morfar........och det kan bli lite väl livat då dom ju är jämngamla Molly och Elsa...........och dessutom så måste ju Molly vakta Lotta............tror hon............ja ja dom är tossiga...........men då jag kom hem så fick dom squasch(vet ej om det stavas så)......som mormor hade skickat med och dom vart väldans förtjusta..........
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Visst var det mummit ....

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå