Dagens id.........kvällens frid....

I dag har vi varit duktiga.....jag och kärleken....vi har ansat och klippt både buskar & gräs.....
nån gång ska jag ta bilder & visa er vår trädgård......men just nu har vi grejer på gång....bla.bergvärme & anläggning av en grillplats därdet ska vara grus & en fin timrad grillstad med tillhörande bänkar......Och den ska stå i bersån.......MYS!!!!
Och min ÄLSKADE bastu......en vän till T. kom på besök precis då jag höll på att preparera den.....med vatten på väggarna......och han frågade om jag var halvfinska......och jag svarade STOLT att det är jag......jajjamen......HALVFINNE.....
Hörni puss&Kram......nu ska jag försöka sova (har en dundrande huvudvärk)...;-(

Kommentarer

Lena sa…
Hoppas ni blev rena! he he..
Vi fick åxå kotte besök innan vi åkte på vår mini semetser! vilka härliga djur!♥ "vår" fick kattmat & var heller inte rädd! efter att han bollat ihop sej en stund & hoppat*, till Petrus & Märtas förundran!
Gösses så dom funderade, men hade garanterat inte gått fram till honom någon av dom, dom kände nog att han då gjort ont ha ha...
Hoppas han kommer tillbaks!♥
Kram på er! /Lena
kicki sa…
ha ha jag gav också kattmat till kotten......men Lotta blir som GAAALEN då hon ser en.....skriker som en gris..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå