oj vilken dag......

Julia har varit med morfar i dag.....och tydligen så har hon haft det jättebra.....för när han kom & lämnade igen henne.....så gnällde hon visst jättemycket efter honom.......men då tog husse med henne på en promenad till motorgården...och nu ligger hon alldeles utslagen....Tack snälla pappa & mamma för att ni alltid ställer upp...
Lotta däremot fick följa med mig till Grannstaden....där vi har tillbringat hela dagen......Lotta med att charma alla hon har mött & jag med att sitta & tatuera i en jätte fin lokal mitt i staden.....och nu ÄR JAG TRÖTT.....
Kram

Kommentarer

Lena sa…
Vilka fantastiska bilder! men den med Julia tar nog priset! ;) så vacker & härlig med hennes öra på sned! :)
-Vilka föräldrar, vilken rikedom!♥
Kvälls kram! /Lena
japp sa…
Hallåå.. min föregående kommentar försvann, så jag testar väl igen då..

Så fina de är dina tjejer..Hur gammal är hon nu Julia?
Kommer såväl ihåg då mina 3 tjejer hade, som vi kallar de "dampöron".. men de är ju såå fina i dom.
Hoppas ni får en fin helg å att tjejerna kommer igen me bus, ni bjussar ju alltid på så fina bilder me mycket roliga upptåg. Kram Helén och flocken.
Barbro sa…
..Hoppas det gick bra för dig med tatueringen i går...jag ringer dig från bilen i dag..åker ju till H-näset i eftermiddag.kram /mamma.
Doktor Glas sa…
familjen är alltid de bästa! <3
kicki sa…
Ja Lena.....det är så skönt att veta att dom finns där i närheten....mamma&pappa...
ja det var en vacker kväll..och bildeerna blev fina.....men jag vill ha en systemkamera....
Kraaam
kicki sa…
Ha ha ha jaa Helan....dom där dampöronen...vilket bra namn.....Julia är nu 5 mån.....och har ingen ordning på nånting..ha ha...
Kram på er& ha en fin helg..
kicki sa…
Ja mamma det gick jättebra...
Kram till dej & pappa
kicki sa…
Dr Glas....visst är det ju så...
Dom finns där när man behöver dom...
Kram till dej....duktiga tjejen..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå