Long time.....no see....

Då min mamma kom hem från mormor & morfar..........så sa hon att mormor hade skickat med en liten sak till mej.........Jag blev VERKLIGEN överraskad.....lilla söta momme har skickat sina vigsel/förlovningsringar......till MEJ!!!....Jag blir så oerhört rörd.....tårarna börjar rinna.............allt faller på plats....Hon har betytt så oerhört mycket för mej............hon hade sagt till min mamma att hon vill "ge dom till mej med varm hand".....medans hon fortfarande lever....Jag blev så djupt rörd....i hela mitt liv har jag sett dessa ringar på hennes finger......och nu sitter dom på mitt.....det känns som att hon alltid kommer att vara vid min sida......och varje gång jag ser på ringarna så tänker jag med kärlek på henne............Idag talade jag med henne i telefon......och hon är så fin.....och hon blev så glad då jag sa att ringarna sitter på mitt finger....och att dom ska göra det tills jag blir gammal ,som hon & mina fingrar har krympt, så att jag också blir rädd att tappa dom i toastolen..........fina,fina mormor......säger med ett alldeles speciellt tonfall att hon "ÄR TRÖTT".....och jag vet att det är så.....
Sen så har jag haft lyckan att få sova med lille prinsen i två nätter.....det har varit full rulle.....mamma Sandra blev ju akut sjuk i maginfluensa så dom tog sig inte hem förrän i dag.....men vi har haft det jättemysigt....................och Sandra har ju varit i HUFVUDSTADEN.....där hon har skaffat sig en utbildning i kosmetisk tatuering.......sååååå duktig!!!!!
Tyvärr så har jag glömt min USB kabel hemma......jag har tagit bilder på mig så ni ska få se.......men det får bli imorron.....för nu är jag & Lotta på jobbet.....hon har åkt cykelkärra.....så DUKTIG.....och väntat i kärran medans matte var in på affären också.........
Puss&Kram och kärlek till er alla

Kommentarer

Lena sa…
Men vilket minne, blir så rörd jag åxå...♥
& lilla hjärtegullet♥ är bara så söt! ;)
Kram kram! /Lena
Ingrid sa…
Men oändå Kicki vad glad jag blir. Jag vet ju att detta berör dig långt ner i hjärteroten. Du är så väl värd din mormors ringar och framför allt är du värd att veta att det tycker också din älskade mormor. =)
Stora kramen.
PS Så fint att du får vara med gullebarnbarnet nu och då.
kicki sa…
Tack Lena....jag vet ju att du är så sympatisk...
Kram
kicki sa…
Ingrid!!!
Ja DU vet ju allt om mig....nästan tror jag....och hur mycket detta betyder för mig....jag är så djupt rörd....
LoveU
Doktor Glas sa…
så fint! ni verkar ha så mycket värme och kärlek i eran familj!!!
kicki sa…
Ja .....men jag tror att det finns så mycket värme & kärlek i dom flesta familjer.........bara det att vi människor är så rädda för att göra oss "sårbara" då vi blottar oss och säger dom magiska orden....."jag älskar dig"...;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå