Lottas Road Trip........

Jag (Lotta) har varit på en liten road trip med matte & mormor.......
Vi har varit till Gammel mormor/morfar på äldreboendet.....där trivdes jag....fick MYCKET godsaker he he ....
Sen var vi till Haparanda(IKEA)......
Och på vägen tillbaka stannade vi & besökte Herman.....ja alltså JAG besökte honom.....matte & mormor hälsade på Malin (mattes kusin)med hennes familj........Jag säger då det VILKET LIV......
Dom käkade Lasagne & Tårta.....
Och dom pratade.......... alla åtta PÅ SAMMA GÅNG.......om olika saker.....sen kom det två personer till .....då var dom TIO som pratade i munnen på varandra..........inget lågmält släkte det här inte........
Men vi hade jätte JÄTTE trevligt.....och jag har fått rå om matte alldeles själv......
Puss&Kram alla fina /Lotta

Kommentarer

Emilie sa…
Men åh, herman! Hur är det med honom? Tänker ofta på gulleplutten, saknar honom! :/
Doktor Glas sa…
lotta! så himla kul att du ligger sådär böjt med framtassen när du sover. det gör jag också! kram från laika ;)
kicki sa…
Emelie......jo Herman har det bara bra.....han bor ju hos min gulliga kusin Malin & hennes familj med två tonårspojkar & en liten tjej på 4 samt maken.....och dom älskar Herman så innerligt allihopa....sen har han ju både en hund & en katt också....så hans liv tycks vara komplett där han bor i en underbar timring 50 meter från havet....
Kram
kicki sa…
Kram till dej Laika....och ja vi ligger ju så här cooolt vi "frallor"
Anonym sa…
Vad mysigt du haft det Lotta på egen roadtrip!

Hälsa matte att vi får nog ändra tiden i augusti (rötmånad) och avvakta tills allt regnande, fukt och blöta är över =)

Nu bor vi mera centralt så kanske vi kikar förbi någon dag...och har med oss nått gott fika!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå