En härlig kväll....med goda vänner.....

Och massor med god mat....
Vi har grillat.....
Och ätit ute i kvälls solen...
Med goda vänner....
Och hääärliga ungar...;-)
Isak har haft så kul....
Busat med Emilia.....
Och varit hjälpsam med Julia...
Ja hon heter samma som våran Julia.....
Efter att maten sjunkit en stund....så vart det dags för en ljuvlig blåbärspaj...med vaniljvisp....
Nu sitter vi i soffan med glasartad blick......efter att ha ätit oss in i ett komaliknande tillstånd ha ha ha ....
Isak fick en kvällsdusch och en vällingflaska......
sen somnade han som en utslagen hjälte...


Och nu ska vi också rulla oss i säng....

alldeles srtax....
Natti natti alla gulliga....
Kram....


Kommentarer

Sussie sa…
Ser underbart ut!
roligt att se Isak leka med en flickevän :) Ungar är otroliga!
Vad söt lilla Julia var, tänk när Tiva blir dså stor...
Ojojoj hur ska jag orka hinna emd henne?

Tack för senast och förlåt för att jag stannade så länge, fattade ju inte att klockan var mitt i natten ;)

Kramar!
kicki sa…
Ha ha ha INGEN fara vännen....vi måste snart ta en middag tillsammans igen...
Kram
Lena sa…
Vilken härlig stund i goda vänners lag!! :)
& det där "koma" tillståndet känner jag åxå igen! ha ha ha... ;)
Kram från ett soligt Dalarna! /Lena
Doktor Glas sa…
vad många tatueringar du har! fint =)

jag har en fråga, jag har gjort tre stjärnor på insidan av min handled, men eftersom dom både är dåligt gjorde och jag har tröttnat på dom så vill jag typ tatuera över dom. går det?? eller kommer dom skymta fram ändå om man tatuerar över ett annat motiv??
kicki sa…
Dr Glas!!!
det går alldelesd utmärkt att tatuera över........bara den är större och lika mörk....
Kraaam

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå