Lite bilder från gårdagen.....jag hinner inte blogga så jag ligger liksom en dag efter......
Men tycker att jag fick så fina bilder.....som jag vill bjuda på....
Vi var ut till goda vänner i en by utanför.....och FICK en jättefin damm med alla tillbehör och blommor att sätta runt.....ska bli så kul att pyssla med.....och så ska vi fixa grillplatsen ....kommer att bli en riktig oas i trädgården.....
Och så snygg spindeln(ironi)som i mina ögon var stor som en handflata....(kanske lite mindre i andras ögon)tog min alldeles egen spindelkrigare hand om.....
Fyyy attan så läskig den var....
Den åkte ner i brunnen ....benlös....Huuu(ryser)...
Åsså mattes lilla egoist....
Så gullig.....la sig med bollen som huvud stöd........så INGEN skulle få för sig nåt då hon vilade sitt vackra huvud......
SötLotta.....
Kram alla gullisar som kikar in på min blogg....

Kommentarer

Lena sa…
Men så söta Lotta & bollstöds bilder!! ;)
Jag tror jag kan säga, -det värsta som finns för mej, är SPINDLAR!! På Karin finns dom förståss, & jag lovar, dom är STORA! brr.. eller tänk när man ska rensa svampen, tar en & så kryllar det till i handen & där är största groffsingen! -hjärtstopp!-he he...
eller går i skogen, genom ett nät som kletar sej fast ansiktet & man vet inte om herrn själv är intrasslad i en! ha ha ha...
Men dödar dom, det gör jag alldrig, hur hemska dom än är, dom har en själ dom åxå ;)♥
Första åren med Karin, var det många som kom krypande, hade en "spindelburk" i båten, där dom fick bo tills vi kom iland, för drunkna fick dom ju inte göra...;)
Nattkramen! /Lena
kicki sa…
Ha ha ha Gulliga Lena .....ja det ska vara du....till att lägga dom små eländena i en burk & RÄDDA dom.....
Kram på er

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå