Flickorna rejsar......












I LOVE min nya kamera....
Kram alla ni som kikar in....

Kommentarer

Doktor Glas sa…
laika har nu flyttat från mig, jag saknar henne såååååå. men jag kommer få träffa henne snart igen, och så hjälper det lite att kika in på dina härliga bilder här!
Kina sa…
Du e´ju helt otrolig med att ta kort på dina hundar.Fick dagens första skratt av dom idag :)
Barbro sa…
...Tycker som Kina..hahaha!!!kram till er..
kicki sa…
Laika lilla hjärtat.....jag kan förstå din saknad efter henne....men det känns bra att min lilla blogg kan ge dig en liten guldkant...
Kram på dig duktiga....
kicki sa…
Kina!!
Jag blir så glad att se det.....själv skrattar jag gott ibland då jag kollar dagens bildskörd hundar ÄR ju så omedvetet härligt humoristiska...
Kram
kicki sa…
Kram till dej lilla mamma...

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå