Ny dag på NOLIA

Jag håller så sakteliga på att bekanta mej med min nya kamera........känner mig sååå märkvärdig då jag går ute med min "klenod" i högsta hugg....ha ha
Synd bara att "objektet " inte alls är lika intresserad som jag....
Vi har sovit på jobbet i natt....
Och dom här bilderna är tagna vid 6-tiden i morse.....
I ett gråmulet men ändå ganska varmt Öjebyn.....
Som sagt ...en ny dag....
Med Nolia mässan....
Och det är riktigt roligt....
Kram alla fina som kikar in här.....hoppas er dag blir den BÄSTA...

Kommentarer

Suzan sa…
haha..hon e så bedårande!!

ska kasta ut min fralla på morgonprommis nu =)
Doktor Glas sa…
nämen herregud så sött smycke lotta har på halsbandet.
vad kul med ny kamera, jag kan tänka mig att man blir som barn på nytt när man får leka med den =)
Barbro sa…
Grattis till allt det nya...jag är glad när du är glad..lycka till med försäljningen på Nolia i dag....men jobba inte ihjäl dig...kram/mamma
sitter och väntar på Julia, hon kommer snart.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå