Jag är dålig på att uppdatera........men.....

Jag får göra flera dagar i ett inlägg....dom här bilderna är tagna med min nya Ajjfån....visst är dom braaa!!!!Ja alltså nu är ju dom här manipulerade så att dom SKA se gamla & nötta ut....
Dom här är från i dag då vi var i Fällfors på gamla Folkan & åt middag.....fantastiskt gott...kan varmt rekommendera....även Pipens Bodega
Sedan tog Pipen himself Tobbe på en åk tur i sin cab.....söt va???
Tidigare i dag var vi till min Camilla.....som har skaffat sig en liten bondgård med bla.jättegulliga höns....fick med mig en laddning färska ägg.....dom har även fula får och söta kaniner........mysigt....
Och igår då bjöd jag över bästa Maggan & Tomas på en kvällsburgare vid elden.......livet känns gott.....
Och som sagt dessa bilder är tagna med min nyaste kärlek ....min ajjfååån....i love it......säger bara vicken manick....
Kram på er gullevänner.....glöm inte att dricka i värmen....

Kommentarer

Sussie sa…
visst är de underbara toutch mobilerna?!! sköt om dig gullis
Lena sa…
Nu har jag läst om allehanda som hänt hos er!! :))
Kram i värmen! vi har sådär +30! ;)
/Lena med flock

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå