Tatuering….

_DSC0029

“Ja hej….jag skulle vilja ha en tatuering”

“jaha…vad vill du ha då?”

“ja en figuuuur”

“ok……hur stor?”

“ja mellan tummen & Pekfingret”

“hmm…..ok….???”

“men vad ska den föreställa????”

“ja en KORV”

“ASG…..ha ha ha …..en KORV!?!?”

“nä en kolv……..fast som en döskalle”

…………………………………………

Kram på er gullisar……ha en fin dag…själv så tror jag att jag har fått tennisarmbåge…eller musarm…..eller tatueringsarm?!

Ont som f..n har jag iallafall….tråkigt då jag ju tycker det är så roligt att tatuera…..:-(

Kommentarer

Anonym sa…
Ja hejsan.....Hä lär dä tatuera så armen värker ;), Ajfån får väl bli ditt plåster på såren..Ha en underbar dag i det vackra sommarvädret//Kram från Maggan
Barbro sa…
Kolven blev ju riktigt skrämmande fin...nu får jag hoppas att aifånen hjälper mot värken i armen..solskenskramar till dig.
kicki sa…
Ja men tackar & bockar.....ja nu sitter vi här med min "klenod"....."mitt plåster" och nog måste jag säga att det hjälper........
Sandra sa…
haha rolig konversation :) den blev ju jätte läcker, du är så duktig :D Längtar tills min snöflinga i nacken blir färdig, tror den kommer bli grym! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå