Nu är vi hemma......(klicka på bilderna så blir dom större)

Och resan har varit helt.....heeelt underbar,och det känns som att jag har så mycket upplevelser och intryck att smälta så jag kan inte ens "blogga"........ha ha

ca:1000 bilder har jag tagit och jag har inte en aning om vilka jag ska visa er....men det kommer...just nu är jag bara så trött så det fick bli dom här......

I bland måste man liksom fundera på om det verkligen är på riktigt......som vissa platser vi har sett....Inte ens sagan kan bli vackrare....

Puss och kram (i morgon kommer fler bilder)

Kommentarer

Barbro sa…
Välkommen hem...jag förstår att du sprungit med kameran vid varje stopp!!!Oj vilken mäktig natur...väntar på fler bilder. kram.
Lena sa…
Det tar sin tid att "landa" efter en sådan rutt!
-Vårt land & Norgen åxå, är bara för vackert! väntar med spänning på fler bilder! :))
Pingst kram!♥ /Lena
Doktor Glas sa…
välkommen tillbaka! har saknat dina blogginlägg!
kicki sa…
Tack mamma!!!!
Lena ..ja det tar sin tid att låta allt sjunka in....vet bara verkligen inte vilka bilder jag ska visa......
Tack söta Doktorn.....så kul att vara saknad här på bloggen....
Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå