Vi har haft det bra i värmen......

Julia i dag på stranden....med den anklagande blicken.."matte kom nu ,jag har verkligen inte varit i vattnet på minst en minuuuut och jag håller verkligen på å dö av tristess här" och så ger hon ifrån sig ett gurglande gnäll ljud ,och vibrerar gärna till lite bara för att visa HUR synd det är om henne.......Hon ÄLSKAR VERKLIGEN att bada....och det har hon fått göra i dag både på jobbet och efter jobbet.....
Och efter jobbet hade även JAG fått nog av denna olidliga hetta.......jag hoppade i med Jullan & vet ni hur underbar Piteälven är????
Husse var en badkruka & Lotta går bara ut där hon bottnar......men förmodligen så skulle hon väl sjunka som en sten om hon for ut nå längre....snuttan
Ha det gott & njut av värmen om ni kan....
Kraaam

Kommentarer

Emilie sa…
Jag och enzo har också varit och badat idag men han simmar som en fisk i vattnet :P hoppas att det är bra med er där uppe i norr :) kramar
Doktor Glas sa…
ja, laika sjunker iaf som en sten när hon inte bottnar längre. undra om det är av rädsla?

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå