Kreativiteten återvänder…

IMG_0736

Har börjat känna en längtan efter att vara konstnärligt kreativ igen & det är som balsam för mitt inre att se hur en tavla växer fram,jag skulle behöva rita av deras händer nu då dom är 91 & 93 år gamla, dom är ju så otroligt karaktärsfulla & vackra dessa händer som har arbetat hårt ett helt liv…._DSC0107-1 Och det här är något som jag också tycker är så otroligt vackert……vilken urkraft & vilken livskraft & strävan uppåt fast förankrad i ModerJord

_DSC0106  Vilken POWER.

IMG_0733

Jag har inte klurat ut riktigt vad jag vill måla ,men här är en tanke kanske något i den här stilen & STORT ,väldigt enkel ,lite naivistiskt…………..vad tycks….har lite ide`torka fastän kreativiteten har börjat flöda igen.

Kram

Kommentarer

Doktor Glas sa…
vad vackra! sista bilden är ju helt fantastisk!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå