Sann glädje….

Kolla gullungarna ,då “Mimmi” (jag) sjunger “klappa klappa händerna”

_DSC0111 _DSC0112

_DSC0114

_DSC0115 _DSC0116

_DSC0117

_DSC0118

_DSC0125

OMG vad jag längtar efter mina små knoddar till barnbarn……..sitter på sängen på jobbet & tittar på bilder i min laptop & får syn på dom här………..jamenvisst ÄR dom fiiina :)

Och så har jag ju tid att sitta & känna efter också & ja nu jävlar ska fläsket få sig en rejäl besvikelse……för när Julen är slut då SKA dom långsamt svälta…….japp vänta bara , för nu är jag less på svällande valkar och översvämmade behåar………..jamen det här gååår inte…..

Nej jag ska inte bli trådsmal ,jag tycker faktiskt att det är finare att ha lite “fyllning” än att vara konstant hungrig & därmed konstant grinig…… i allafall på mig, så don´t worry ni kommer att känna igen mig…….

Men nu Ben & Jerrys & sen lite Ostbågar….

Säg chiiiiiiiis…….

Kommentarer

Doktor Glas sa…
bra med mål!

och så söta dom är, dina små barnbarn!

Hoppas din helg är bra och ville bara säga att bullarna blev väldigt goda :)
har hela frysen full nu också :P

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå