Vilken vinter…….

IMG_0550

Ja den är allt annat än vit iallafall……….i dag jobbar vi jag & flickorna ,& husse har flugit sin kos så båda flickorna måsta följa……ganska mysigt ändå att ha med sig större delen av familjen på jobbet…..på förmiddagen var vi ute på en  promenad bland fallna löv & gröna gräsmattor & nu på eftermiddagen har jag varit & simmat….jag tycker ju att det är så härligt ,om än det är lite ångestladdat för tanken finns ju där …….tänk om!?

Tänk om jag får en hjärnblödning & blir helt slapp & oförmögen att röra mig…………..men då tänker jag NEJ jag kan inte låta rädslan ta över & sluta leva, istället frågade jag kvinnan som jobbar där om hon skulle sitta där på bassängkanten & titta & ja det skulle hon,va bra sa jag…..jag är lite rädd & känner mig lite osäker……….jag har varit sjuk och tappat rörligheten i ena halvan av kroppen, så det känns bra att veta att nån ser………….även om jag vet att inget kommer att hända,men det är en trygghet……….& bra gick det & skönt var det, & är man bara ärlig & vågar prata om sina rädslor så fixar det sig……….nu ut med flickorna IGEN & sen är det IDOL….

Kram alla gullisar som kikar in hos mig :)

Kommentarer

Barbro sa…
Kicki!!!!Jag följer dig gärna till badhuset om du vill...Ring mig!!!!Kramisar från mig.
kicki sa…
Tack gullmamma det vore trevligt :)
Doktor Glas sa…
du är duktig, Kicki!!
Ninja sa…
Men det är rätt skönt med den gröna vintern :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå