En del förser sig minsann….

_DSC0018-001

Nu har dom börjat få “riktig” mat & dom fullkomligt ÄLSKAR DET…….& en del av dom tar verkligen för sig , alltså lägger sig över maten & backar långsamt i takt med att maten slurpas in ha ha Ler

_DSC0013-003

Och sen är det mat överallt ,men Lotta är så duktig hon tvättar & putsar sina små……..

_DSC0007-008

Och sen är det ju naturligtvis “bajskalas” & där känner jag att jag bara måste avlasta Lotta, genom att ta bort det innan hon hinner……….för det är trots allt åtta stycken att hålla efter & man kan ju bara tänka sig hur hennes mage skulle må om hon var tvungen att ta hand om allt själv Ledsen

_DSC0001-004

Efter maten tycker dom om att ligga på värmedynan, för det är som att dom blir lite frusna efter maten ,även om jag värmt den lite så håller den ju inte värmen.

_DSC0036-001

_DSC0072Och annars så kan jag tala om att jag har haft sååå ont i magen i ett par dagar Ledsen & i dag har jag ont i mitt stackars huvud också………så då vet ni……men annars är allt bara bra…(kanske man tappar nåt hekto på kuppen).

Kram

Kommentarer

Sussie sa…
Åh vad söta de börjar bli. Runda o goa bäbisar!
Sussie sa…
Åh vad söta de börjar bli. Runda o goa bäbisar!
Sussie sa…
Åh vad söta de börjar bli. Runda o goa bäbisar!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå