Kultingarna & grisen….

_DSC0009

_DSC0013

_DSC0020

_DSC0022

_DSC0040

_DSC0032

Idag jobbar Julia & jag & ute smattrar det för fullt……alltså tar det ALDRIG slut , & annars så känner jag mig “bakis” på grund av allt socker som jag har stoppat i mig ,jag har ont i huvudet & känner mig svullen.

Nu är det dags för en DETOX……..bort med allt socker & jag vet att jag blir både piggare & gladare…….ska försöka dricka mängder med grönt the också.

Men nog vet jag varför det har blivit upp&ner med kost & motion.

Man har ju inte haft någon ordning på vare sig mat eller sov rutiner pga. Guldklimparna & då är det lätt hänt för mig att det blir en massa godis & snacks & ligga på sängen bredvid valplådan & surfa & jäsa, men som sagt NU SKA DET BLI ANDRA BULLAR Blinkar

Kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå