Så här är det…….

_DSC0003-001

Sorry för att ni har fått vänta på en uppdatering, men jag har verkligen inte mått nå bra Ledsen

_DSC0005-001

Men idag har jag iallafall orkat vara på benen & ta lite bilder på dom små juvelerna Ler

_DSC0006-001

_DSC0007-001

_DSC0025

Dom har ju nu fått flytta ner i vardagsrummet & där bor ju Julia också…….& hon tycker att det är roligt då vi alla är nere nu ……..& då hon får bekanta sig med dom små Ler

_DSC0032

KÄRLEK…..

_DSC0025-001

_DSC0028

_DSC0037

_DSC0093

_DSC0094

_DSC0153

Håll till godo alla fralleLovers…

Kommentarer

Lingonberrie sa…
Så söta..
Kramar och krya på dig!
Ena riktiga guldklimpar till valpar :) :) :)

Kram!
Anonym sa…
Hej!

Jag undrar om det finns möjlighet att få komma och bekanta sig med Lotta och hennes valpar, vi är nyfikna på rasen och vill veta mera.

Hälsn en tvåbent Lotta i Piteå
Doktor Glas sa…
vad kul att ni ska behålla en liten tjej!!
Barbro sa…
Valparna är fööööör fina...Söta Julia är för go..Skönt att du mår bättre nu ..Godnatt kramar till dig mitt fina gulliga barn.
Geddfish ♥ sa…
Hej! Jag tror man måste behålla en valp om man ställt till det som ni har gjort *ler* dom är bara för söta!
Kryapådigkramar♥♥♥
kicki sa…
Tack söta Lingon tjejjen ♥
kicki sa…
Simona
visst är dom ♥
Lotta i Piteå du kan ringa mig...070 23 93 268
kicki sa…
Stephanie ♥
Mamma ,tack detsamma ♥
Gerd ,ja det går inte att göra på annat vis ♥ & tack.
Doktor Glas sa…
jag tycker alicia är så fin med sin prick på huvudet. henne skulle man ha. guuuud jag blir helt valpsjuk av att titta in här. man kan se bilderna om och om igen, det blir aldrig tråkigt.

bättre med dig nu? hinner du vila upp dig ngt mellan all hundpassning?

kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå