……..

_DSC0031-002

Mina små silkeslena gullungar…..så här sitter/ligger dom så fort jag sätter mig på golvet (vilket jag gör oftare än jag sitter på en stol) Lerdom kommer genast & tar plats på mina ben.

_DSC0022-002

I dag har vi klippt klorna & vad är det med “frallor” & kloklippning?……jag menar andra raser!!…..inga som helst problem……men frallorna ,dom är som ålar ,vrider & vänder & tycker det är väldans förskräckligt…….

_DSC0012-002

Men dom fick det bästa dom vet som belöning då vi var klara……nämligen klementin……

_DSC0013-002

Dom är galen i klementiner…….slickar girigt i sig & smackar & sicklar Ler

_DSC0014-003

Gullungarna…

_DSC0025-001

Och lilla Agnes kände sig väldans viktig i dag då hon upptäckte ett främmande ,skrämmande föremål i hallen som var på väg att anfalla oss ,ha ha ha ,hon skällde & morrade & gormade & så sneglade hon på mig lite frågande…….ska jag matte??

Ska jag äta upp den där eller bara skrämma iväg den??

Kommentarer

Anonym sa…
Hehe:) vist de är så roliga ner de börjar vakta! Allan är också mycket mistänksam mot hinken och skurborste när jag städar:)
Anonym sa…
Hur har det gått med deras magar?
// Vanja

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå