Mag bekymmer….

_DSC0017-003

Morronmys med Jullan vi tog oss lite sovmorgon……innan vi for till Josef ,(hon är mycket med honom nu & dom trivs så otroligt bra tillsammans)

_DSC0016-003

Småttingarna fick en ny trådknut leksak i dag & så fort det kommer en ny leksak så blir dom jätte ivriga…..

_DSC0020-001

Även Lotta Ler

_DSC0017-004

Till småtjejernas förtret Ler med tungan ute

_DSC0019-001

Jaah…..

_DSC0023-001

Och så har vi lite mag bekymmer…….lös…..så vi har tänkt att vi ska byta foder……

_DSC0031-001

Nu får dom Royal Canin……men dom har varit liksom “ojämna” i magen…..

_DSC0028-001

Så jag ska ta och höra med min “proffs person” på foder vad hon tror Blinkar

_DSC0004-002

För inte ska ju dom här små hjärte grynen behöva ha ont i magen…….

Och i dag har vi varit & avklarat lite Julklappshandel…….

Kram alla fina…..

Kommentarer

Anonym sa…
Sååå vacker hon är din Julia !
Som alltid ... Älskar dina bilder , du får sådant liv i dem !
Många kramar / Carola W
Anonym sa…
Prova med Purinas Proplan Digestion
detta fick jag tips om när jag ringde till Purina då min gamla schäfer Alva hade problem med magen.Hon hade haft problem med lös mage länge men detta foder fungerade. Gå in på Purinas hemsida där finns det mycket bra info man kan även ställa frågor.
Snygga Jullan är så fin.Lycka till med bebisarna.
// Vanja och Izzi

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå