Tröttisar…

_DSC0001

Helgen börjar lida mot sitt slut & imorgon kommer min fina Sandra hem…….dom: hon ,Dennis & ett till par har varit på en weekend i Stockholm & en kryssning med Finlandsbåten & det var dom verkligen värda Ler jag hoppas dom har njutit.

_DSC0003

Här i huset är vi trötta jag & mina flickor, jag är så oändligt tacksam över att min man har energin för oss båda, han har varit med lille Isak & gjort en massa roliga saker hela helgen…..medans jag har gått här hemma & sett “hålögd” ut…… åh vad jag är trött på att vara trött!

_DSC0007

Men lite adventsfint har jag iallafall gjort Blinkar

_DSC0009

_DSC0010

_DSC0013

Och så min fina gran då som är på riktigt Ler

_DSC0015

& dom fina zink grejjerna….

_DSC0016

Och på vimplarna står det faktiskt GOD JUL……

KRAM

Kommentarer

Barbro sa…
Du har fixat och donat..så fint som vanligt!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå