Finbesök……

_DSC0017-002

I dag har vi haft finbesök av lilla Otto & hans fina matte Emma Ler

_DSC0021-001

Först var både Lotta & småtjejjerna lite avvaktande……men efter typ en halv sekund så kände dom……..att det här är ju blodsband för tusan…

_DSC0031

Det värmde hjärtat nåt så oerhört att se honom må så bra, eftersom att han ju vart så dålig, då han hade svalt nåt olämpligt (typiskt “fralla” dom är så nyfikna & “glupska”)

_DSC0032

Sötnosen tyckte att syrrornas ben smakade fantastiskt Ler med tungan ute

_DSC0036

Liiiite ego var dom emellanåt…._DSC0059

Men mest var dom bara söta…..

_DSC0061

För att inte säga helt bedårande……

_DSC0062

Eller fantastiskt underbara…..

_DSC0063

Jag vet bara att jag är så inibomben kär…….jamen kolla den lilla tungspetsen alltså……

_DSC0070

_DSC0075

Hussemys Ler

_DSC0081

Och med det säger vi God Natt………och åh vad jag önskar att alla hundar fick må så här gott…..

KÄRLEK

Kommentarer

Doktor Glas sa…
dom är sååååå sååå underbara, kicki!!
kicki sa…
Dom är ju det.....men nu börjar jag sakna din blogg & dina bilder på dig & Laikisen....
Kram
Doktor Glas sa…
den kommer åter, jag har bara så mycket plugg så jag inte hinner med den. tre tentor i januari sen är jag färdig :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå