Känner såååååå mycket kärlek





Visst var han tjuuusig..............det är så kul med "frallorna" dom älskar att posa för kameran.


Mattes älsklingsEdgar vad jag saknar dig.....min tröst är att du inte lider längre.


Husse kom hem med sin Haaarley i går morse......jätte skönt att allt gick bra på resan ....och det är vid såna här tillfällen jag upptäcker hur mycket jag älskar den mannen.


Då jag har fått sakna honom ett par dar.........


Känner bara att jag måste få uttrycka min tacksamhet över alla människor som jag älskar så oändligt mycket,för tillfället tänker jag på Isak,han är heeeelt uuuunderbar ,denna lilla stora person ett och etthalvt år,han är ljuvlig,pussas och kramas och resonerar på sitt alldeles egna språk...............................ääälskar.


Och så mina barn Sandra Frida Josef och ni andra som vet att jag älskar er, ingen nämnd och ingen glömd.


Puss och kram Kicki

Kommentarer

Fru Malin sa…
Vad otäckt... jag har en precis likadan dag !! Har du också ätit fil o flingor i morse...??!!
ha ha .... eller kan det vara vårsolen som satt fart på kärlekshormonerna ... hmmm... vi får fundera på det.... fil o flingor eller vår sol......

kramis
Frida sa…
haha, vilken jäävla lejd bild!! :p herman är mkt sötare :) kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå