Örn,örn,örn Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - april 21, 2009 En örn min allra första...............fiiin va??Det är så himla kul att tatuera. Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Axel sa… very nice !! va duktig du är !! keep up the good work!! :) Barbro sa… Tycker som Axel..mycket fin!!!...mycket arbete!!kram!
Kommentarer
kram!