Några bilder från Dopet....

Då var dopet avklarat.....och det gick jättebra......lille goingen var genomnöjd hela tiden.....
Och vårsolens första riktigt VÄRMANDE strålar fick för mig bli en symbol, för hur lilla Melkers fortsatta liv kommer att bli.......och enligt Google så betyder Melker......Ljusets Konung....
Jag och min man fick äran att bli GudFöräldrar.......och jag fick bära fram lilla skatten till hans dop........
Och här är en bild på oss allihop........
Kramar från en som nu vill HEM........för he hjälps it.......borta bra men hemma bäst...

Kommentarer

Agnes Maria sa…
Hej !

Vilka härliga bilder från dopet! den bilden med dig, Melker och Prästen.... HELT FANTASTISK!!! vilken kanon bild !
Kram Åsa
kicki sa…
Ja visst var det mycket symbolik i den....
Kram
Lena sa…
Så vackert!! fast det översta kortet var oslagbart!!!
Lycka, & solen som strimlar in... helt underbart vackert...
Förstår att du nu längtar efter de dina! både 2 & fyrfotade! ;-) hi hi..
Kram kram från ett dunder snöande Dalarna! /Lena
kicki sa…
Tack Lena..;-)
Jag håller med....fin bild!!
Och Nej...inte en snöflinga till....nu ska det vara vår juh..
Kramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå