Sitter som på nålar....

Idag ska vi hämta Julia...så jag väntar på att T ska sluta jobbet....Att tiden kan gå så låååångsamt, försöker att göra nåt konstruktivt men ICKE...slår ihjäl lite tid med att visa vad jag köpt......Igår köpte jag dom här underbara doftljusen från Yankie Candle...rekommenderas varmt..dom har en mild behaglig doft.
Måste ju också visa en bild på Lilla Leo.....lyckligt ovetande om vad som väntar......inte för att han är så brydd...en cool kille....
Åsså JAG då......vill ju desperat göra ett gott första intryck på Julia......viktigt att framstå som en medveten matte, inte som en nööörd..ha ha ha....men jag tycker nog att jag ser ganska tuff ut i mina nya jeans.....ha ha ha.....tänk att dom ändå gör lite snygga jeans för en tjockis som jag..ha ha men nu då jag blir lycklig Schäferägare igen så kanske fläsket får ge vika......med tiden iallafall.......så ska det bli...
Kram alla gulliga goa...;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå