Det ALLSEENDE ögat.............



Kommentarer

Ingrid sa…
Hahahaha...
Jag tycker du är elak..'ler'
Camilla sa…
Hej Kicki!
OJ, vad FIIIN han är Herman =)
Hoppas ni har det bra.
KRAM Camilla.
Kicki sa…
Ingrid.......ha ha ha ha haaaaaa........jag döööör
Kicki sa…
Heeej Camilla ....va kul att du är här!!!!!
Ja allt är bra......och jaa Herman är jättefiiin.........tror jag är lite avundsjuk..........
Kram
Barbro sa…
Mycket lik den nu mera bortgångne kände komikern...Marty Feeldman. Eller???
Camilla sa…
Ja, nu har jag ÄNTLIGEN fixat ett konto så jag kan vara med och kommentera =)
Jag besöker väl den här bloggen typ 5 ggr per dag....minst =)

Din blogg är så bra, och jag klarar mig inte utan den =)

KRAMAR.
Kicki sa…
Oj va skoj......jag som redan är halvbesatt av bloggandet......nu blir jag ännu mer peppad ha ha ha.
Lena sa…
-Är han skelögd eller?? söt som socker är han i alla fall!!!!
Kramen! /Lena med flock
Kicki sa…
Hej Lena, Nej men ibland så ser han ut sån, och jag lyckades få några fullträffar med kameran,ha ha han är såå underbar.
Kramar
Emilie sa…
Han är ju för go Herman! Ett riktigt litet charmtroll :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå