Michael Jacksson.........sov i ro....

"En ikon" ...."en underbar legend" ........."han skall bli hedrad för evigt" några citat som fälls om honom nu då han är död.......ja han blir helgonförklarad......men var fanns alla finna ord om honom då han behövde höra dom.........kanske hade han orkat leva om människor hade talat om för honom att han var älskad.....sitter och ser på Michael Jackssons begravning......otroligt mäktigt......och vackert.....och sorgligt.......den stackars människan hade behövt få leva många år till.............
Så fruktansvärt tungt att se hans dotter tala i mikrofonen och säga att han var den bästa pappan och hur mycket hon älskade honom, sen bröt hon ihop.................inför en fullsatt arena i samma storlek som globen............då bröt jag också ihop.............stackars barn........de e så sorgligt...
Kram till alla jag älskar...

Kommentarer

Lena sa…
De var en fantastiskt fin cermoni, så vacker och varm... mina tårar rann...
Jag tror absolut att han kände sej älskad av sin familj och många många vänner & även fans... men jag tror åckså att hans liv blev honom övermäktigt! och hur många skulle orkat med den pressen och stå stadigt på Jorden tro? jag tror han blev en "vilsen" själ till slut...
Men jag dömde honom alldrig, trodde inte alls på allt som skrevs om honom, för jag vet att tidningar skriver för "pengarnas" skull dom allra flesta gånger... -en rubrik och alla köper ett ex typ...
Jag har alltid haft känslan av att han var den fina och omtänksamma mäniskan vi fick höra alla tala om...
Kramen /Lena
Kicki sa…
Ja jag kan bara hålla med dig i allt det du skriver.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå