Upphängd och nersläppt.......

Och med en kroppsform som liknar Buddahs.Börjar allvarligt fundera på en gastric bypass operation.............fan va jag hatar fläsket........att det ska va så jävla svårt.
Sen jag slutade snusa så tycks det vara omöjligt............alla odds är emot mig och min kamp.
En omåttlig aptit.....
Åldern som gör att ämnesomsättningen sjunker....
Hormonerna(dessa förhatliga små budbärare).....
Inget nikotin (som faktiskt ökar ämnesomsättningen)........NEJ jag ska inte börja om!!!!
Jajja allt har sin tid.........
Men den här tiden har jag svårt att gilla(alltså min mentala tid)..
Sommaren är en underbar tid.........men den skulle vara ännu underbarare om inte allt fläsk hade omgivit min kropp.........less...less.....less..
Jag VET det är bara jag som kan göra nåt......mitt ansvar......jag skaaaaaa!!!!!
GNÄLLIG!!?????? NJA kanske lite.......
Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Kicki!!! Du vet väl att du är världens duktigaste fru...mamma..mormor...matte...Helnykterist inte illa...Lite omfång ska en mogen frisk kvinna ha...du är så fin som du är...många goa kramar från mamma Barbro
Kicki sa…
Gulle du....
Lena sa…
Aber kadaber :-))
Här slår vågen i botten! för aptiten är det inget fel på *ler*
-Har just tömt ett "Pringels" rör och min Jätte valk är såååå nöjd ha ha ha...
Ja guuud detta fläsk he he he...
Pst! Märtan är i höglöpet nu och allt är huller som bladder ha ha.. Boddy på som stopp! :-))
Kramen och skön lördags kväll! /Lena
Kicki sa…
Samma med Lotta,och trött och hängig är hon,själv håller jag på att drunkna i allt fläsket......måste ta tag i det här .......men av nån anledning känns det lättare när man vet att man inte är ensam......
TjockisKramar till er i Dalarna

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå