Stackars liten..

Lilla gumman har VERKLIGEN ont hon har inte ens velat äta i dag....bara ligger.
Om hon inte blir bra under helgen så blir det veterinären så dom får röntga henne.......pluttan då!!!!

I övrigt så är allt lugnt...vi håller oss i stillhet på jobbet.
I morgonbitti blir det tårtmakeri......minstingen blir arton....hemska tider vad fort det går......jag har inga minderåriga längre....det är inte klokt......hallåå alla mina jämnåriga......vi håller på att bli GAMLA......och FULA......HJÄÄÄLP
Personligen så håller jag på att drunkna i allt fläsk............det är fan sant....
När det är jobbigt att knyta skorna har det gått för långt...........nej nu jävlar.........hmmm.........visst ja tårta i morgon.......men sen.......
Natti natti alla gulliga....Kram / Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
.........Och fika hos mamma Barbro på söndag det har du väl inte glömt!!!! Josef har en symbolisk present hos oss...kramar och sov gott!!! Hoppas lilla Lotta inte behöver lida så mycket för sitt lilla onda ben.... stackarn.
Kicki sa…
Tack mamma vi kommer på Söndag.
Kram
Lena sa…
Ordet "sen" använder jag flitigt här *ler* och vågen går spikrakt uppåt! *asg*...
Kram! /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå