Lite bilder från dagen i dag......

Matte har varit tråkig och städat...hon tyckte det var nödvändigt efter våran jobbarhelg....Så jag tänkte att jag skulle visa hur Julia växer.....seriöst......jag tror hon är en DINOSAURIE.....
Alltså far fram som ett yrväder.....och dom där tänderna fungerar som en flistugg......huuu!!!!
Och skenhelig är hon också......skyller ALLTID ifrån sig.....
Matte säger att hon är vacker.......FULIA!!!!!!tänker jag för mig själv när matte säger Julia
Jaa det är ju ett fritt land så ni må ju få tycka vad ni vill........Själv vet jag att jag är SNYGG!!!
Och inte ett dugg sken helig....kolla bara så riktig jag är......
Fast jag har löplinan ,så går jag ändå in i buren ,så att jag ABSOLUT INTE ska kunna få för mig att springa ner på byn....... eller till bonden....där det finns både hundar & katter och en massa annat smarrigt......eller till Bosse & Ulla som jag ÄLSKAR att hälsa på.......eller till grannen här bakom som har en Scoby doo hund......eller.....NEEEJ!!!! nu får jag sluta tänka så mycket......och njuta av solen istället medans matte städar.....
So Long så länge / LOTTA

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå