Nu börjas det.....

Vackra fina Leo......ibland känner jag att jag inte riktigt kan acceptera naturens tillvägagångssätt......jag vill ha det på MITT sätt.....Leo är nämligen en exellent jägare.....
Så varje morgon då jag öppnar ytterdörren ,har han omsorgsfullt lagt sitt byte där på bron.....så att vi alla ska kunna äta oss mätta........såååå omtänksam.......NOT..
Jag blir gaaalen.....i hate it.
Och Julia & Lotta tycker att det är toppen........men efter att ha legat inne en hel vinter så är han full av jaktlust.......och lust att vara ute heeela nätterna och drälla.....sen inne och sova på dagarna.
Så när jag släpper ut prinsessorna på morron....så ligger en stendöd råtta /mus och väntar på att inmundigas....yummie!!!!
Ja What to do?
Fylla soptunnan med lik...??
Nej nu ska jag vårda mitt knä.....eller hela mej förresten.....sen ska jag tatuera lite i dag..
Kram alla fina underbara människor....vet ni hur GLAD jag blir av era fina kommentarer....det är verkligen SÅ uppmuntrande.
Ha en bästa dag..

Kommentarer

Agnes Maria sa…
Åh!! så vacker han är denna Leo!! och håller er med middag gör han ju oxå! ha,ha
Snart hör 3 st vänner till mig av sig till dig, så du får nog vässa tatuerarnålarna.
Kramis på dig.
Åsa
kicki sa…
Ja han är ju det men det är synd att han inte tänker som en människa ha ha ha .
Kraam

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå