Schäferbus...

I dag har Jullan varit med Matte......
På jobbet.......
Och där händer det grejjer...
Där bor det 2 st Schäfervalpar till.....
Viper 7 månader....
Och Ezzy(trorjag) 5 månader...
Så lillasyster Julia....
Hon har haft roligt hon....
Själv har jag varit med husse i dag......& softat....
I lugn & ro......
Men nu vart det min tur att följa matte på jobbet.....
Mysigt att få egen tid med henne.....
Bara hon inte får för sig att jag ska badas eller nåt sånt dumt.....
Bäst att verka riktigt trött....
Nää bäst jag går och lägger mej nu........förresten Jullan......snygg bild den där sista....he he...
Puss & Kram / LOTTA

Kommentarer

Barbro sa…
Haa.. va bra. Jag tycker nästan deras lek ser lite farlig ut..många vassa tänder.
kicki sa…
Jaa Jullans är vassast...ha ha
Ååå vilka underbara bilder!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå