Minstingen...

 
Posted by Picasa

Kommentarer

Barbro sa…
Hmmmm!!! hur söt och go hon är.Krama om henne från mig...
Lena sa…
Klart hon är söt! helt bedårande! :-)
I morrn får vi hämta Prinsen, och jag måste tro som du, att han sover i natt, kanske slut efter dagens händelser...
Kram och från mitt hjärta: Tack för dina värmande ord, när dom som mest behövs... /Lena
Pst! jag ringer dej någon dag, och berättar mer...
Anonym sa…
*hmf* alla valpar är väl söta, vad är det för nått speciellt med det? Annat är det med Lotta en riktigt vacker dam, smidig och smärt!

:) bilden i sig var fin och snyggt med svart/vitt!

Är du (ni) hemma idag? Vi ska ut och ränna runt i ringen och funderade på om vi skulle kika förbi? Jag ringer på mobben i fall vi är i eran närhet, ha en superbra dag annars!
Längtar efter att få snusa och busa med Julia! Men snart får jag ju det!!

Kram.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå