Inspirations bilder......

Alltså vilket dröm barnrum....inte aktuellt för mig personligen,men jag vet ju att en och annan av er gullisar är småbarnsföräldrar....se och låt er inspireras (bilderna är lånade från nätet)
Tänk dig att hoppa i vattnet från denna uteplats efter ett hett bastubad.......och sen grilla sig en korvsnärt,som avnjuts med Johnnys senap sittandes på altan/bryggan......
Mitt nästa projekt är Sovrummet.....låga möbler skapar rymd vilket jag ÄLSKAR.....jag kan mycket väl tänka mig att hämta inspiration från denna interiör.....
Och STOOORA fönster!!!! Är det inte underbart???.......Nästan som vårt badrum!?!eller kan ju bli :-)

Som sagt BIG WINDOWS....MYCKET LJUS....LOVE IT!!!
Ja drömma får man hur mycket man vill....
Eller som texten jag har målat på skåpdörrarna i vårat vardagsrum.....Wish it...Dream it...Do it..
Kram på er
Ps:I morron kommer en härlig överraskning!!!!!iallafall för mig!!!!

Kommentarer

Doktor Glas sa…
vi har verkligen lik smak =)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå