Lunch med Frida och självporträtt....

I dag har jag varit med Frida på Lunch.....hon är så himla söööt.....känner ju så mycket folk i alla åldrar genom sitt yrkesval.....
Och presenterar stolt sin mamma för alla...."Det här är min mamma,visst är hon fin".......hur gulligt är inte DET!!!!?.........jag blir såååå lycklig & känner mig så stolt över henne....GULLUNGEN
Självporträtt som jag har ritat i tusch.....
Är faktiskt riktigt nöjd.....blev kanske lite gammal på den ena bilden dock.....
Hörrni kram på er gullisar...

Kommentarer

Barbro sa…
...men Kicki vad duktig du är...det viste jag ju...men vill ändå skriva det...kram gulliga söta.
kicki sa…
Tack mamma...
Kraaaam
Mysigt ni verkar ha det du och Frida, sen att du är en stor konstnär det råder det inget tvivel om...kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå