Jag har blivit med Howard

Och jag är sååååå jä..a NÖJD...
En svängd tresitssoffa och en fotölj med fotpall.....
Tyvärr så glömde dom att ta med sig bordet då dom körde hem möblerna ,så kanske ni får se helheten i morron.....
Vet ni att i mitt 47åriga liv så är detta första gången som jag köper sprillans ny soffgrupp precis så som jag vill ha den,ja egentligen vill jag ha en ljus soffa ,men eftersom att vi har både barnbarn ,hundar och kisse så lät jag förnuftet råda i fråga om klädsel.......men visst är den FIIIN.....alltså jag är KÄR...
Hoppas ni har en härlig Fredagkväll.....det har jag,vi har badat bastu och hur härligt är inte det.......jag gillar att den är ute så att man rykande får gå in i huset för att duscha.......livskvalite´.....
Hörni KRAM

Kommentarer

Lena sa…
Läcker!!! & med hjul på! så praktiskt ;)
Ja så blev man *farmor* då! fniss, känns helt magiskt, väntar med iver på bilder :)
Nattkram! /Lena
Barbro sa…
Kicki!! O.. så vacket, ni kan inte mer än att bli nöjda...Jag är också nöjd med lampan och väntar på min långhåriga kohud...spännande.
stor kram, vi hörs...
Anonym sa…
Så fint, verkligen en fin modell passar bra hemma hos er ha det bäst.../ kram Maggan
kicki sa…
Jaaa jag är supernöjd :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå