Knubbiga bordet...

Tänk att man kan vara så glad för en soffgrupp.....
Men jag ÄR det...synd bara att jag måste vänta med att lägga ut mattan...men Julia löper ju nu för första gången ,på gott och ont,hon verkar bli mera mogen nu Gullan...
Och bordet har också kommit hem nu.....
Lågt och knubbigt....jätte vackert tycker jag........
Och så finaste gamla lakanet som jag köpte på antikt & kuriosa.....fick bli gardiner.....
Ha en härlig Lördag...det ska jag och Lotta ha vi är på jobbet tills i morgon bitti...
Kram

Kommentarer

Sussie sa…
Guuud så snyggt du har fått där hemma! Blir ju nästan smått avundsjuk fast vi inte har samma stil :) Tusen kramar
kicki sa…
tack gullis ,vilken komplimang..
Anna sa…
Riktigt snyggt! Du har ett sådant fint hem... Önskar att jag vågade och att jag hade en sådan fantasi som du har :-)

Hoppas ni har det bra så här i höstmörkret!
Kram från andra sidan staketet
kicki sa…
Tack Dr Glas (med den goda smaken)
tänk så kul då du pluggat klart och kan börja inreda på riktigt då du hitta ditt hus...:-)
kicki sa…
BamseKram till dig gulliga Anna....kom över på en kaffe nån dag..
Kram
Barbro sa…
...Så fint det blev Kicki. Jag förstår att du är glad.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå