I går.....

Var en händelserik dag.....Julia och jag tog en lång skön promenad med en hel del träning (dressyr) hon har blivit så duktig......hjärtat...;-)
Sen for vi till Isak och gänget och överraskade.....följde med lilla familjen som inte är så liten längre till stan på julskyltningen.....GullIsak såg sig om med stora runda ögon....på Tomtar och annat kul....
Avslutade resan med ett besök på Retro cafeet där vi (jag Frida & Tobbe) inmundigade en stooor härlig räkmacka......På kvällen var vi bjudna till Systeryster med familj på mysmiddag.....så avkopplat och skönt avslut på dagen....
Kram på er mina vänner...

Kommentarer

Barbro sa…
En trevlig dag förstår jag!!
kram..
kicki sa…
Ja älskade bästa mamma!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå