Lite nytt på den materiella fronten.......

jag och mamma var förbi fina lilla butiken HJORTGÅRDEN(som också är en nätbutikh ttp://havsviken.blogspot.com/)finns massor med underbara heminredningsgrejer där.
Den här fina filten fick följa med hem......passar in i miljön hemma hos oss!! ;-)
Isak tyckte vi skulle visa våran favorit hörna i TV-rummet......så då gör vi det.....
Den här fantastiskt vackra masken......var ju bara tvungen att också få följa med hem och pryda hallväggen bredvid den stora guldspegeln......
Passade PERFEKT
På Madame Filur hittade jag den här fina hissgardinen!!!!!;-) som också går att ha som längd.....så det blir en till sen så jag kan variera....
vet inte om det tjusiga monogrammet syns .......
Och dessa mini jordglober vart jag ju kär i......
Såg direkt att dom vill gag ha på min ljusbricka...........Man bliiiir ju så lycklig av att få hem lite fina nya eller gamla heminrednings grejer ibland........eller vad????? ;-)

Kommentarer

Anonym sa…
Visst är det mysigt på Hjortgården, mycket fint du har shoppat!
Jobbar du i helgen?
Hoppas vi träffas snart kram/Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå