Josefs Jättefina lägenhet....också på begäran

Riktigt kök ,finns inte alltid i en etta......
Nytapetseat och en jättefin balkong.....som jag glömde att fotografera
Antikt,halvgammalt och "indiska" i en härlig varm blandning...
Imperial sängen passade perfekt...

Även toan var ordentligt rymlig....
Medans jag satt i bilen och väntade på Josef då han var in på Gallerian.....
Så passade jag på att ta nå bilder på rådhustorget.....jag tycker så myckett om gamla byggnader....visst är dom vackra...

Kommentarer

Sussie sa…
Men oj vad fint han har fått till det! Har du haft ett finger med i inredningen mån tro?
Imorgon åker jag till din dotter o kollar idol, myser och sover över där...
Längtar efter henne.....och dig...
Kram
kicki sa…
Gullegumma!!!......kom förbi och hämta kameran...
Ja kanske ett liiitet finger var med där hos Josef ha ha..
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå