Nu har dom kommit......

Se så fin han är..här får dom lite ersättning.....
Och nästan tre kilo styck.....
För några timmar sen låg dom i mammas mage ...nu ligger dom på pappas mage....en månad för tidigt (på detta sjukhus förespråkar man känguru metoden)hud mot hud i en varm mjuk speciell tröja...dom vilar så trygga till ljudet av pappas hjärtslag......
Isak är en lycklig storebror nu han säger att dom ska heta Lukas....
och i natt vill han sova UTAN blöjan.....GULLUNGEN......han är bara så underbar....
Men han fick inte träffa sin ÄLSKADE MAMMA.......eftersom att hon fortfarande låg på Intensiven,med slangar och nålar.....inte så lämplig syn för en treåring tyckte dom på avdelningen.....
Dom var fortfarande inte säker på vad felet var med mitt älskade barn......men hon får antibiotika i dropp mot dom skenande infektionsvärdena ,och morfin mot den hemska smärtan....lillhjärtat....först rann tårarna då jag såg "ettan&tvåan"......sen rann tårarna då jag fick träffa min fina, duktiga,tappra lilla flicka.....HerreGud så mycket KÄRLEK.....mitt hjärta svämmar över.......
jag har nog inte riktigt fattat allt än.....mycket att smälta...
Kram & kärlek till er....

Kommentarer

Anna sa…
Meeen ååååh... så himlades söta! Förstår att det är mycket kärlek nu :-) Och Isak. Vilken gullunge!

Hälsa Sandra från grannarna dina att vi hoppas hon kryar på sig snabbt!

Kram
Barbro sa…
Å, så skönt att dom två söta och fina små gossarna kommit till världen...vilken lättnad.. Nu får vi bara hoppas att lilla Sandra också får tillfriskna snabbt.Undrar vad Isak tänker just nu??..han den vackra lilla prinsen, som blivit storebror.
Kram!
Lena sa…
Jo jag förstår alla dina känslor!!!!!! både glädje, lycka & oro...
Hud mot hud, vilket bra sjukhus!!!
Min systers son föddes i vecka 26+4 dagar, & hud mot hud gav honom ett helt friskt liv! det betyder allt för dom små liven att få känna närhet♥
Tänker på er!♥ & stort GRATTIS!!! /Lena
Vilken lycka! Jag har sprungit fram och tillbaka från främmandet till datorn för att följa detta drama...Nu ser jag att lyckan är fullständig vilka godingar...
Hälsa Sandra och hoppas hon kryar på sig snarast...Många kramar från hela min familj!!!
Doktor Glas sa…
grattis till er! :-) så underbart!!
Ingrid sa…
Men ooändå! Så fina killar och stora!
Det här kan ju inte gå annat är bra. Hälsa Sandra med en stor kram ifrån mig. Vilken kvinna hon är!!
kicki sa…
Tack raringar för era hälsningar och fina kommentarer....jag ska framföra dom till Sandra..
KRAM

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå