Några av tatueringarna jag har......visar jag på begäran.

Nu min söta vän i Odense ska du få se några av dom iallafall......och nu blev ju texten spegelvänd,men det står iallafall Amor Vincit Omnia på min överarm....Sen har jag en liten symbol för kvinna/moder på halsen....sen har jag mina barns namn på underarmen och en blomranka på benet,men det var lite knepigt att ta bilder på alla då jag var ensam när jag tog dessa bilder.
Ängeln sitter på min arm.....jag kan inte påstå att jag är supernöjd med alla ,men det är JAG...och jag har valt att göra dom vid vissa tillfällen i livet & just då kändes det så rätt & nu bär jag dom med mig....och ja jag vill nog ha fler....
Kram & ha en riktigt fin dag

Kommentarer

Oj vad många! De klär dig verkligen. Gillade den vid nacken väldigt mycket.
Doktor Glas sa…
åh, ett inlägg till mig :-) vad kul. och, jag gillar dom, särskilt blommorna, har blivit lite tatueringsblom-besatt på sistone. man kan inte vara nöjd med alla man har, det är inte jag heller, men dom symboliserar ju en period i livet, och det är ju kul att ha med sin dom minnena för alltid.

tack för att jag fick se dina konstverk!
godnatt från odense :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå