Våran morgon....

I går kom DOM...... mina hjärtegullisar& jösses vad dom växer...men alltså två bebisar & en tre&halvtåring.....hur gör dom?????Äta,bajsa,kräkas,byta kläder,en till....äta ,bajsa,kräkas ,byta kläder......tvätta kläder...."MAMMA JAG ÄR BAJSNÖDIG/HUNGRIG"......"MAMMA FÄRDIG".......laga mat,trösta ,vyssja osv.osv. jiiiises!!!!!!och så när allt är gjort .....BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN!!Ghaaaaa jag skulle bli kollrig!
Tyvärr har det visat sig att tvillingarna är allergiska....så dom for till min mamma med sin mamma & sov där....men Isak han stannade hos "Mimmi" (jag)och vi har sovit så länge att jag vaknade med huvudvärk..:-( men en mysmorron har vi ändå haft.....
Lotta har börjat löpa.....så nu är det body på......



Och gulliga Julia hon ser på TV.....och snart ska vi sparka till min mamma.....
Ha en fin dag...
Kram

Kommentarer

Doktor Glas sa…
nämen lotta vad söt du är!
Frida sa…
shit, vad det ser ut som att de har växt tvillingarna! söta :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå